streda 20. februára 2013

"Flashback" of winter

Hello readers! :)

Pred hodinkou ešte krásne svietilo slniečko a teraz husto sneží. Zimné počasie je proste nevyspytateľné :)
Ale dnes bolo fakt krásne. Teraz už nie je, lebo keby vyjdem von tak po pár minútach mám vlasy ako baranček a napadané snehové vločky všade, ale aj to patrí k zime. Tento príspevok pridávam hlavne kvôli fotkám. Kedže je už pomaly koniec februára a nastupuje marcové a aprílové upršané počasie tak ktovie, či nebolo dnes poslednýkrát čo som s fotiačikom vybehla do takej nádhery :) Nebudem sa príliš rozkecávať, nemám ani o čom. Možno len by som vám chcela odporučiť jednu pesničku Give me love od interpreta menom Ed Sheeran.  Nech sa páči, aj s klipom, ktorý je podľa mňa úžasný :)


A teraz si môžete užiť trošku fotiek na záver:













 A 3 panorámy ku koncu) 



A zistila som, že kým som príspevok dopísala, už nova začalo svietiť slnko :D Ako som vravela, zima je nevyspytateľná :)
Keď už toľko fotiek tak dnes až 2 odo mňa ;)





3 komentáre:

  1. Milá Dominiko, když vidím tvoje fotky, poprvé mě při čekání na jaro napadlo, že mi bude chybět sníh. Zachytila jsi úžasnou zimní atmosféru. A písnička Give me love je moje oblíbenáááá! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem Vivi, som rada, že sa ti fotky páčia :) No je pravda, že sneh pomaličky odchádza ale zase príde krásna jar, kde všetko kvitne :) A uvidíš, že tento rok prejde určite rýchlo a bude tu opäť zima ;-)

      Odstrániť
    2. Milá Domi, to máš pravdu :-D. A protože to všechno tak rychle letí, je nejlepší si na všem najít něco pěkného. Po sněhu přijdou prvosenky, po prvosenkách jahody, po jahodách podzimní vítr, po podzimním větru horká čokoláda a vanilkové rohlíčky...je pořád nač se těšit. ;-)
      Měj se krásně. Vivi :-*

      Odstrániť